Modernizarea si extinderea Centrul Comercial Carrefour Brasov au avut ca principal deziderat creearea unui ambient exterior si interior modern si atractiv, caracterizat prin accesibilitate, inovatie si diversificare a ofertei de magazine si servicii, astfel incat sa ofere clientilor sai o experienta imbunatatita.

Suprafata galeriei comerciale a fost triplata, ajungand la o suprafata inchiriabila de 6.000 mp, integrand 40 de magazine cu o oferta de produse si servicii complementare ofertei hipermarket-ului Carrefour cu o suprafata de vanzare de 8.000 mp. In cadrul centrului comercial extins au fost incluse brand-uri precum Adidas, Intersport – remodelat intr-un concept modern, CCC, Pepco, Noriel, Carturesti, Flormar, DIGI Punct, Xpress, Zoo Center, parfumeria Bargello, Raxela, Pro Tel, Cador, IQ Bebe, floraria Mara, salonul de frumusete Apollo Beauty, iar food court-ul cuprinde oferta McDonald’s, Pizza Hut Delivery si snacking Carrefour creeaza o experienta deosebita. Oferta este completata cu produsele oferite de cofetaria Chocolada si atmosfera eleganta cu care Vanilla Coffe isi intampina oaspetii. Agentia BRD se va redeschide sub un nou concept.
Ca si element de noutate, bancutele de relaxare din interior sunt dotate cu prize pentru incarcarea smartphone-urilor si al al altor device-uri, ia in cadrul galeriei clientii beneficiaza de free WI-FI.

Noul concept de “Biblioteca participativa” pe peretele zonei de food court, unde clientii vor avea posibilitatea sa imprumute carti in mod gratuit si daca doresc, sa puna altele in loc pentru ceilalti cititori.